Lediga tjänster

Är du intresserad av att arbeta i någon av våra grundskolor eller förskolor?

Raoul Wallenbergskolorna, RWS, är ett friskoleföretag, som i dagsläget har förskolor och grundskolor i Bromma, Ekerö, Haninge, Mariehäll, Skokloster, Skövde, Solna och Uppsala.

Vårt arbete präglas av ett starkt barn- och elevfokus. Med vårt offensiva och uthålliga utvecklingsarbete strävar vi efter att skapa utmärkta verksamheter. Målet är givetvis att på bästa tänkbara sätt rusta våra barn och unga för framtiden. Vi drivs också av ett starkt engagemang för värdegrundsfrågor och utgår från våra fyra ledord: Ärlighet, medkänsla, mod och handlingskraft – egenskaper som präglade vår förebild, Raoul Wallenberg, och hans livsgärning.

Just nu söker vi medarbetare till nedanstående tjänster: Klicka på tjänsten så kommer du till en ansökningssida. Kontakta gärna rektor eller förskolechef för mer information.